Danske regjeringen sier ja, den norske regjeringen svarer et foreløpig nei til nattog mellom Oslo og København
Svenskene med store ambisjoner i ny rapport – Jernbanedirektører følger opp med å si at «Sånn løfter vi jernbanen på under 10 år»
Norske tog har anbud ute på tre til åtte nye diesel-lok, kan bli brukt på Nordlandsbanen og Rørosbanen